Branding Af Et Gymnasium

Kunde: Københavns Åbne Gymnasium
År: 2014 – 2015
Services: Branding, koncept, web og video
Website: kger.nu

Opgaven: Lav en brandingkampagne omkring livet på KG, med det mål at tiltrække flere elever.

Løsningen var at lave flere videoer der både afspejler gymnasielivet, interviews med nogle udvalgte elever og et kampagnesite.

logo-intro

DET ER DET DE UNGE VIL HA’!

Ja, hvad er det de unge vil ha’, når de søger ind på et uddannelsesforløb. Det er faktisk meget andet end fest og farver. De ønsker at udvikle sig og ruste sig til verden foran sig, derfor har vi valgt sammen med KÅG at brande gymnasiet på fællesskabets vidensdeling.

Det har vi gjort ud fra sloganet: You And Me Are We

THE TEASER

 

En lille appetitvækker som er med til at trække interesserede unge ind til kampagnesiden, for at se mere om det, at være elev på Københavns Åbne Gymnasium. Den er blevet delt på Facebook og andre sociale medier.

KAMPAGNESIDEN

desktop

ALT PÅ ÉN SIDE

KGer.nu er adressen til det sted, hvor man som ung, kan se alt om livet på Københavns Åbne Gymnasium. Her kommer du tæt på eleverne via billeder og videoer.

Det er et onepage website, som gør alt let overskueligt uanset om du er på mobilen eller computeren.

PASSER DU IND?

Vi har skabt en interaktiv quiz/test hvor man teste om man passer ind på KG. Den indeholder en række spørgsmål der udfra KG’s værdier viser om man passer ind.

spørgeskema2

VIDEOER

studenter

MØD ELEVERNE

Video er en rigtig god måde at give indsigt i et firma eller i dette tilfælde et gymnasium. Her er eleverne så engageret i deres gymnasium at det skal give andre lyst til at opleve det samme.

dennis_profil_square

Vil du vide mere?

Dennis B. Johansen
Frontend udvikler & UI/UX designer
T: +45 2622 4752
M: dennis@jipjip.dk

Hvad kan vi gøre for dig?

Kontakt os for at høre mere eller hvis du har spørgsmål!
Da vi ikke viser alle vores cases her på siden, kan der måske mangle det du søger efter. Derfor kan du kontakte os eller læse mere om vores services her.